11 Şubat 2009 Çarşamba

neşelineşe Kadın, istanbul, Yaş: 31

Arkadaşım sayesinde siteyi öğrendim. Üye olup yazdığımı bilmiyor. Doğrusu hiç beklemezdim ondan bu tür siteyi takip edeceğini. Fazla açıklayıcı şeyler yazıpta kendimide deşifre etmeyeyim. Nede olsa oda site müdavimi anladığım kadarıyla. İtirafları okudum dün geceden beri. Çoğu abartılı olsa da samimice yazılanlar da çok ve samimi olanlar inanılmaz tahrik etti beni. Kendi kendimi sorguladığım düşüncelerim vardı, sitedekileri okuyunca biraz olsun rahatladım. Şöyle ki;8yıllık evliyim ve eşimle sevişmelerimizde zaman zaman başka çiftleri de düşünüyordum. Özellikle izlemek ve izlenmek düşlerim var. Eşime konuyu açtığımda pek istekli gözükmedi. Eşimden bir çifti izleyelim yada bir çift bizi izlesin gibi bir şey istemedim. Sadece sevişmelerimizde bahsedelim hayali olarak böyle bir çift bizi izliyormuş gibi yada biz izliyormuş gibi dedim. Ama eşim pek istekli değil bu konuda. Ben de ne yapayım sadece kendi kendime düşünmeye çalışıyorum.

Hiç yorum yok: