14 Şubat 2009 Cumartesi

kumral Kadın, İZMİR, Yaş: 24

Eski sevgilimle sevişirken sınırsız konuşur ve kendimizi kısıtlamazdık.Brilikteyken aynada kendimizi izlemeyi ve farklı ortamları denemeyi severdik. Birbirimize fısıldadığımız her sözde daha da istekli olurduk, harika bir seks hayatımız vardı ama başka nedenlerden dolayı ilişkimiz bitti. Şimdiki sevgilim ise bütün adımalrın benden gelmesine ve resmen üzerine her seferinde ben atlamama rağmen her seferinde hevesimi içimde bırakıyor. Neymiş, seks özel birşeymiş, bu nedenle kimse tık çıkarmamlıymış, sessiz olmalıymışız, seks aydınlık değil karanlıkta ve sadece yatak odasında olurmuş.:( İlk sevgilimle birlikteyken seksin harika bir paylaşım olduğunu düşünüp her fırsatta (mutfakta, salonda, arkadaş ziyaretinde..) onu taciz edip birlikte olan ben artık sanki sadece ihtiyaç karşılamakmış gibi sekse yaklaşıp sevgilimle sadece haftada bir birlikte olmaya başladım. Köreldiğimi hissediyorum, bütün fantezilerim, arzularım hepsini tek başıma kendi içimde yaşıyorum. Buna daha fazla ne kadar katlanabilirim bilmiyorum. :(

Hiç yorum yok: