14 Şubat 2009 Cumartesi

limonvevodka Kadın,Yaş: 22

Hergün İzmir'den Manisa'ya servisle akşam okuluna gidiyorum... Servisteki en iyi erkek arkadaşımında benim de sevgilim var. Ama gece 11den sonra eve dönerken onu öyle arzuluyorum ki... Keşke okulda kalabilsek yada okuldan uzaklaşıp yalnız kalsak. Bunun gibi en ufak bi anda üzerine atlıcağımdan eminim.. Dayanamıyorum.. O sarı-kızıl karışık sakallarını yalamak, köfte dudaklarını ısırmak, mavi gözlerine vücudumu göstermek istiyorum. Ama sevgilisiyle ilişkisi de mükemmel anlattığına göre... Hayatta aldatmaya yanaşmaz. Gece evime davet etmek istiyorum ama hayır cevabı almaktan korkuyorum. Nolur canım benim artık gör beni, evime gel, yatağa bağla ve deliler gibi seviş benimle. Arada sertleşmiş penisin gözüme çarpıyor pantalonunun üzerinden, öyle ıslanıyorum ki.. O an seni soyup, eteğimi sıyırıp kucağına oturmak geliyor içimden... Ama biliyorum ki sevgilinle erotik msjlaşırken sertleşiyorsun. Sevgilin çok şanslı senin gibi yakışıklı, seksi ve tatlı bi erkeğe sahip. Eminim her buluşmanızda deliler gibi sevişiyorsunuzdur... Nolur beni de tatmin et bikerecik.... oooofffff..... Duşa gidiyim bari....

Hiç yorum yok: