14 Şubat 2009 Cumartesi

elif_35 Kadın, ankara, Yaş: 24

Kız arkadaşımla malum filmleri izlerken hatunların popolarından çıkan penisleri zevkle ağızlarına almalarına hayret ettim. Arkadaşım hatunların çekimden önce lavman yaparak içlerini temizlediklerini söyledi. Çok ilginç geldi bana araştırdım lavman nasıl yapılır diye!!! Eczaneden lavman seti alıyorsunuz, içine 2 litre kadar ılık su koyuyorsunuz, hortumunun ucunda 7-8 cm kadar bir parça var, o bölümü kremleyip popoya sokuyorsunuz. Tabi bu arada siz dizlerinizin üstünde ve başınız yere koyulmuş şekilde olmalısınız. Lavman setini poponuzdan 1 metre kadar yükseğe kaldırdığınızda işlem kendi kendine oluyor zaten. Bu işlemi tuvalette yapsanız iyi olur sonra istenmedik durumlar olabilir. Ben denedim tavsiye ederim, penisini tertemiz görünce partnerinizde memnun kalacaktır ama yinede ağzıma almıyorum ben....

Hiç yorum yok: