25 Ağustos 2008 Pazartesi

nursel Kadın, kocaeli, Yaş: 23

nursel Kadın, kocaeli, Yaş: 23

Biz iki dosttuk. Birbirini tamamlayan hayalleri, kızgınlıkları, nefretleri aynı olan. Bir gün ayrı kalamazdık. Erkek arkadaşlarımız da arkadaştı. Belki de ayrı kalmamak için. Birbirimizin gözü önünde sevişirdik. Ama kıskanmazdık. Sevişirken bile beni düşündüğünü bilirdim. Bir haftalığına iş için başka yere gittim. Bir hafta sonra geceyarısı döndüm. Sabah uyandırdı beni. Yatağa girdi. O kadar sıkı sarıldık ki yanaklardan başlayıp her yerimizi öpmeye başladık. Biraz yaramazlık yaptık ve boşaldı. Sevişirken bile söyleniyorduk. Yoksa biz lezbiyen miyiz? Yok canım olur mu öle şey. Ama bu yaptıklarımızdan sonra günlerce evden çıkmadım. Eve geliyordu artık çık evden diyordu. Ben istemiyordum. Burda böylece yanımda kal. İnsanları görmek istemiyorum. Korkmaya başladı belki de. Tek kaldığımız her saniye birbirimizi arzuluyorduk. Sonra bir gün artık seninle görüşmek istemiyorum, ben ayrılığa hazırım dedi ve gitti. Sadece bir kere karşına çıkmak ve sormak istiyorum: beni neden bıraktın?

Hiç yorum yok: