27 Ağustos 2008 Çarşamba

mysteriousmystery Kadın, İSTANBUL,

mysteriousmystery Kadın, İSTANBUL, Yaş: 21
Sekreterim ve ilk geldiğim günden beri patronumu çok beğeniyodum. İlk zamanlar arada beni gördüğünde sarılıyordu, saçlarımı okşuyodu bunun ne çeşit bi yakınlaşma olduğunu anlayamamıştım. En sonunda geçen hafta bana sarıldığında cinsel organını hissettiğimde bana karşı hiç de babacan bi tavrı olmadığını anlamış oldum. Şimdi de her bulduğu fırsatta beni sıkıştırmaya dewam ediyor. En sonunda geçen gün bende dayanamadım ve ona karşılık vermeye başladım, şimdiye kadar yaşamadığım kadar güzel bir 10 dk geçirdim. Henüz tam bir birleşme olmadı ama bu gidişle yakındır. Gözümü kararttım ve o ne isterse yapıyorum ama bazen de kendimden utanıyorum. Anlıyacağınız iki arada kaldım, bu durumu kimseye anlatamıyorum ilk burda sizlerle paylaşıyorum ve bu beni acayip rahatlattı. Napmam gerektiğini bilmez durumdayım.

Hiç yorum yok: